2011年1月26日 星期三

127【10 ROSES FOR YOU】送你10朵玫瑰花!



127 10 ROSES FOR YOU

送你十朵玫瑰花

If you receive this …It’s because you’re a special person!
因為你對我而言,是很特別的一位朋友!

10 wishes for you in 2011
2011 送你十朵玫瑰,代表我給你的十個祝福…

One rose for friendship
第一朵玫瑰為友情而開

A second one for love
第二朵,為愛情散發光彩

One for financial wealth
第三朵祝福你今年將得到充裕的財富

One for happiness
第四朵一如你燦爛的笑容,充滿生氣

One for success
第五朵,預祝你事事順利成功

One for knowledge
第六朵,為你的所學所知盛開

One for beauty
第七朵如你外表般討人喜愛

One for family
第八朵,在你溫暖的家庭中綻放

One for honesty
第九朵讚揚著你待人真誠的行為

And the last one for a long and healthy life!
最後一朵,祝你有美好長久的人生

The original message says that:
作者在原文中表明了:

You should not keep this message to yourself alone…Send it on …
你不該將這些祝福留在你的信箱中,請將它傳出去

If you send it to 2 persons,your wish will be granted within the year
若你傳給兩個人,你的願望將在今年內實現

Send it to 5 persons …And your wishes will come true …within 3 months…
!

傳給三個人,願望將在三個月內成真 !

To 15 and more …your dream will come true ...… tomorrow already!
十五個以上,夢想將在你明天初醒時來臨喔!

Now I am not superstitious at all,but I do believe …
雖然我不迷信,但我相信…


That it alway feels nice to be send flowers..so
送花兒給人的感覺很棒,所以…

Send these flowers to all persons you care about…
將這些花送給你在乎的那些人們吧!

Thanks !


PS.感謝秀鳳伊媚兒【玫瑰花】送我!

我馬上傳給我所關懷的人啦!!在部落格發布讓所有朋友(認識或不認識)都受到我的關愛與祝福ㄛ!ALL THE YEAR!

更感謝Waiting教導變魔術!將PPS轉變成PPT,才能夠截取文字哩!謝謝囉!!!
很可惜!文章內的《玫瑰花》可漂亮著呢!!我仍有待加強ㄋㄟ!秀不出來。
100.1.29今日秀鳳將她網路搜尋的玫瑰送給我喲!

Maggie摘錄自伊媚兒 2011.1.27*11:28"

沒有留言:

張貼留言